0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing

Cărți: Marketing (pag. 2)

Growth Hacker în marketing

Growth Hacker în marketing. Editura ACT și Politon
Detalii carte

Un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității

Autor(i): Ryan Holiday
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 154 (13x20 cm)
Preţ: 24,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Noua generație a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul tradițional. Fără lansări în presă, fără spoturi publicitare la TV sau afișe. În locul acestora ei s-au concentrat pe o nouă strategie – growth hacking.

Small DATA

Small DATA. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Alăturați-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm și care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre comportamentul uman.

Sfaturi al naibii de bune

Sfaturi al naibii de bune. Editura Art
CumpărDetalii carte

(pentru oameni talentați!) de la maestrul comunicării Americane

Autor(i): George Lois
Editura: Art
Colecţia: Guerilla de pe noptieră
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 176 (11x18 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentați!)“ conține sfaturi și lecții de viață brutale și cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicității, adevăratul Mad Men, sursa de inspirație a celebrului serial, și faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei și extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât și cultura lumii în care trăim.

Arta rețelelor sociale

Arta rețelelor sociale. Editura Publica
Detalii carte

Sfaturi pentru utilizatori experimentați

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuți, rețelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eșua.

Clienți pe viață

Clienți pe viață. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viață

Autor(i): Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 288 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Într-o epocă în care câștigarea încrederii și loialității clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformați cumpărătorii ocazionali în clienți pe viață.

Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiți ce vor clienții și asigurați-vă că exact acel lucru primesc.

Contagios

Contagios. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum se răspândesc ideile

Autor(i): Jonah Berger
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 14*20 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

În această carte veți afla care sunt cele șase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum și inițiative politice, la zvonuri și filmulețe postate pe YouTube.

Ai grijă de clientii tăi

Ai grijă de clientii tăi. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților

Autor(i): Lauren Anderson, Shawn Doyle
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Motivațional
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 185 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Indiferent că deții o firmă mică, că ești managerul unui departament de relații cu clienții sau că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față îți va arăta cum să fii mult mai performant și să îți transformi clienții în adevărați fani.

This is retention

This is retention. Editura All
CumpărDetalii carte

Prima carte din România despre păstrarea clienților

Autor(i): Mihai Dragnea
Editura: All
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 160 (13x20 cm)
Preţ: 26,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Aceasta este prima carte din România despre păstrarea clienților.

Nu este o biblie în domeniu, dar este necesară pentru oricine vrea să păstreze un client.

Pitch de mare succes

Pitch de mare succes. Editura ACT și Politon
CumpărDetalii carte

Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii, parteneriate și încheierea acordurilor care contează

Autor(i): Alexander Taub, Ellen DaSilva
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 220 (15x23 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Pitch de mare succes“ este o carte pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Veți găsi aici cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și veți descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de un real succes.

Pagini cu rezultate:
12345