0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing (pag. 2)

Cărţi: Marketing (pag. 2)

This is retention

This is retention. Editura
CumpărDetalii carte

Prima carte din România despre păstrarea clienţilor

Autor(i): Mihai Dragnea
Editura: All
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 160 (13x20 cm)
Preţ: 26,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este prima carte din România despre păstrarea clienţilor.

Nu este o biblie în domeniu, dar este necesară pentru oricine vrea să păstreze un client.

Pitch de mare succes

Pitch de mare succes. Editura
Detalii carte

Tot ce trebuie să ştii despre dezvoltarea afacerii, parteneriate şi încheierea acordurilor care contează

Autor(i): Alexander Taub, Ellen DaSilva
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 220 (15x23 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„Pitch de mare succes“ este o carte pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Veţi găsi aici cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri şi veţi descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de un real succes.

Lansarea

Lansarea. Editura
Detalii carte

Formula secretă a unui milionar pe Internet pentru a vinde aproape orice online, pentru a-ţi dezvolta afacerea pe care o iubeşti şi a trăi viaţa pe care o visezi

Autor(i): Jeff Walker
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 270 (15x23 cm)
Preţ: 34,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„Lansarea“ este un ghid prin care eşti invitat să descoperi cel mai sigur mijloc de a-ţi dezvolta afacerea foarte repede. Indiferent dacă ai o afacere sau doar dorinţa de a porni una, acum ai la îndemână reţeta pentru a avansa cu succes în proiectul tău: o alternativă grozavă pentru lumea digitală aflată în permanentă dezvoltare.

Nu mâncaţi niciodată singuri

Nu mâncaţi niciodată singuri. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să construim prin networking o comunitate durabilă de colegi, parteneri, prieteni şi mentori

Autor(i): Keith Ferrazzi, Tahl Raz
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 456 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Doriţi să reuşiţi în viaţă? Să urcaţi pe scara succesului personal? Secretul, după spusele maestrului în networking Keith Ferrazzi, este să vă creaţi legături cu alte persoane. După cum a descoperit autorul încă din primii săi ani de viaţă, lucrul care îi diferenţiază pe oamenii de succes de ceilalţi este modul în care utilizează puterea relaţiilor, astfel încât toată lumea să câştige.

The Tipping Point

The Tipping Point. Editura
CumpărDetalii carte

Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporţii

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„The Tipping Point“ oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.

Planul eficace de marketing

Planul eficace de marketing. Editura
CumpărDetalii carte

O metodă verificată pentru companiile de orice mărime

Autor(i): Peter Knight
Editura: All
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 176 (13x20 cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Dacă aveţi un produs sau un serviciu din care doriţi să vindeţi mai mult, din ce în ce mai mult, şi doriţi să utilizaţi banii înţelept şi în cel mai bun mod cu putinţă, atunci aveţi nevoie de un Plan Eficace de Marketing.

Marketingul în era digitală

Marketingul în era digitală. Editura
CumpărDetalii carte

O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire

Autor(i): Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (17x24 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Marketingul în era digitală“ prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor.

Geniu în marketing

Geniu în marketing. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Peter Fisk
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 496 (16x16 cm)
Preţ: 34,68 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Volumul surprinde provocările şi posibilităţile pe care le are marketingul în ziua de azi, arătându-vă cum să le insuflaţi afacerilor dumneavoastră geniul marketingului pentru a obţine rezultate extraordinare.

Despre concurenţă

Despre concurenţă. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Michael Porter
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 432 (17x24 cm)
Preţ: 55,87 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Despre concurenţă“ reuneşte pentru prima oară un număr de peste douăsprezece articole aparţinându-i lui Porter - două fiind scrise special pentru această culegere, iar celelalte reprezentând unele dintre cele mai importante articole care i-au aparţinut în Harvard Business Review.

Pagini cu rezultate:
12345