0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Funky Business
Carte

Funky Business

Talentul face capitalul să danseze

Autor(i): Jonas Ridderstrale, Dr. Kjell A. Nordström,
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 311 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

În „Funky Business“, Kjell Nordström și Jonas Ridderstråle lansează un manifest al noii lumi a afacerilor. Uitați ce-a fost înainte; aici se scrie viitorul organizațiilor și al liderilor. Toți suntem condamnați la libertate. Trebuie să înțelegem ce pune în mișcare societatea de mâine. Nu putem lăsa pe seama politicienilor și a directorilor această responsabilitate. Viitorul funky e aici și acum. Totul depinde de voi. „Funky Business“ e o lectură obligatorie pentru cei care vor să învețe limbajul și rețetele.

„Funky Business“ se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărți de afaceri din toate timpurile, conform unui sondaj Bloomsbury.

Manifest al noii generații de lideri, și nu numai, „Funky Business“ este o lectură obligatorie pentru cei care vor sa învețe limbajul și rețetele noii economii.

De fapt, în vremurile funky pe care le trăim, suntem cu toții lideri, ne spun cei doi autori. Deținem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele este noul război rece.

Ca să ne diferențiem de ceilalți, avem nevoie de strategii noi. Ca să nu ieșim din joc, trebuie să ieșim în evidență.

Ce soluții avem pentru a fi competitivi?„Să refuzăm competiția“ - iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem în mulțime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu ceilalți.

Pentru a avea succes, trebuie să fim diferiți, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iți folosești din plin imaginația. Pentru a fenta capcana întinsă de piață, trebuie să facem apel la latura emoțională a ființei umane, nu la cea rațională. Astăzi, doar talentul face capitalul să danseze.

„Funky Business“ a fost până acum tradusă în peste 34 de limbi.

„Funky Business“demonstrează că mintea bate mușchii și că sursa avantajului competitiv al oricărei companii sunt oamenii. Cartea este scrisă convingător și argumentată cu rigurozitate. - Jan Carlzon, conațional suedez, guru al serviciilor și arhitect al revirimentului companiei Scandinavian Airlines

„Funky Business“ oferă o perspectivă unică, bine documentată și funky-provocatoare asupra noii ordini mondiale. - Tom Peters, vizitator obișnuit al Scandinaviei

„Funky Business“ nu este o carte tradițională de management și nici autorii ei nu sunt niște cercetători tradiționaliști la Școala de Economie din Stockholm. Probabil că acest lucru contribuie la popularitatea de care se bucură în sălile de consiliu și la cererea constantă de a-i avea ca vorbitori invitați. - Svenska Dagbladet, cotidian suedez, în articolul cu titlul„Talentul face capitalul să danseze“.

Cuprinsul cărţii: „Funky Business“

  • Cuvânt înainte
  • Prefață la ediția originală
  • Vremuri funky
    • Bătălia creierelor
      • A treia revoluție a cunoașterii
    • Revoluții reevaluate
      • Afacerile funky sunt cu adevărat globale
      • Afacerile funky înseamnă mai multă competiție pentru orice și peste tot
      • Afacerile funky necesită o căutare constantă a diferențierii
      • Afacerile funky necesită inovație organizațională
      • Afacerile funky pun în centru managementul și leadership-ul
      • Afacerile funky ne dau nouă puterea
      • În viitorul funky
  • Forțele funk-ului
    • Tehnologia, interminabila secvență
      • Date digitale
      • Vise digitale
    • Instituțiile: refacerea mausoleelor
      • Instituția capitalismului
      • Statul național
      • Partidele politice
      • Întreprinderea eternă
      • Familia
    • Valorile: de la telescoape la caleidoscoape
      • Valorile legate de muncă
      • Fuziune în satul global
      • Vidul spiritual
    • Deregularizarea vieții: condamnați la libertate
      • Confruntarea cu haosul
  • Satul funky
    • Societatea surplusului
      • Mania pieței
      • Oferta fără sens
      • Comunicarea fără costuri
      • Întoarcerea clientului cu pretenții
      • Cursa pentru captarea atenției
    • Acum - societatea în timp real
      • Epoca licitațiilor
    • Softotal: societatea bazată pe forța creierului
      • Competiția bazată pe competență
    • Peste tot: societatea interconectată la nivel global
      • Vestul îndepărtat
      • Orientul îndepărtat
      • Estul aprop(r)iat
      • Sub nasul nostru
      • Etc.
      • Lideri și leneși
    • Societatea neclară
    • Societatea fragmentată
      • Polarizarea
      • Tribalizarea
      • Individualizarea
    • Societatea de cuvinte-compuse
    • Învingătorul ia tot
      • Competiția bazată pe rețetă
  • Funky Inc.
    • Funky Inc. știe să focalizeze
      • Focalizarea restrânge aria de relevanță
      • Focalizând, te golești pe dinăuntru
      • Când focalizezi, ai o țintă
    • Funky Inc. are forță de acțiune
      • Forța internă
      • Forța industrială
      • Forța internațională
    • Funky Inc. e inovatoare
      • Inovează prin reinventarea strategiei
      • Inovează prin viteză
      • Inovează prin istețime
      • Să-ți ignori și să-ți asculți clienții
      • Să combini eterogenitatea cu omogenitatea
    • Funky Inc. este heterarhică
      • Modelul funky
      • Șapte caracteristici ale firmei funky
    • Rețeta succesului?
  • Voi, cei funky
    • Leadership-ul de substanță
      • Direcția: lămurește-mă
      • Experimentarea: iartă-mă
      • Educația: dezvoltă-mă
      • Personalizarea: dă-mi atenție
    • Arată-te așa cum ești
      • Fii unic
      • Încorporează
      • Fă-ți conexiuni
    • Managementul de vis e managementul visurilor
  • Te simți funky
    • Material pentru fanteziile nocturne
    • De la localizare la organizare
    • Economii pentru suflet
    • Inovația infinită
      • Strategii de senzație
    • Construirea întreprinderii emoționale
    • Media nu câștigă niciodată
  • Note
  • Credite pentru fotografii și ilustrații