0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Leadership

Cărți: Leadership (pag. 4)

Liderii mănâncă ultimii

Liderii mănâncă ultimii. Editura Publica
CumpărDetalii carte

De ce unele echipe lucrează bine împreună, iar altele nu

Autor(i): Simon Sinek
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 376 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Leadershipul nu e un permis pentru a munci mai puțin; e o responsabilitate de a munci mai mult. Și aici e problema: leadershipul înseamnă muncă. Înseamnă timp și energie. Efectele lui nu sunt ușor de măsurat și nu sunt întotdeauna imediate. Leadership înseamnă a le fi dedicat oamenilor.

Despre leadership

Despre leadership. Editura Universitară
CumpărDetalii carte

Cum atingi rezultate remarcabile prin oameni obișnuiți

Autor(i): Jan Ketil Arnulf
Editura: Universitară
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 174 (14x20 cm)
Preţ: 24,08 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Putem căpăta un nou sens, în așa fel încât poveștile să fie scrise în cerc, neașteptând să apară un Făt-Frumos pe cal alb care să ne salveze și să ne zică direcția, ci să ne asumăm faptul că, fiind parte a poveștii, avem fiecare are un rol în scrierea ei, putând fi, fiecare din noi, liderul unei file din poveste.

Planul de acțiune pentru 100 de zile al noului lider

Planul de acțiune pentru 100 de zile al noului lider. Editura Amsta Publishing
Detalii carte

Cum să preiei controlul, să îți consolidezi echipa și să obții rezultate imediate

Autor(i): George B. Bradt, Jayme A. Check, Jorge E. Pedraza
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 296 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Fie că ești un veteran al leadership-ului care tocmai ai preluat conducerea unei noi organizații sau un novice aflat în primul său post de conducere, acest ghid practic te va ajuta în acest proces de tranziție astfel încât să fi capabil să preiei controlul, să pui bazele echipei tale și să obții rezultate notabile.

Liderii buni pun întrebări extraordinare

Liderii buni pun întrebări extraordinare. Editura Amaltea
Detalii carte

Bazele unui leadership de succes

Autor(i): Dr. John C. Maxwell,
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Motivațional
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 288 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Care sunt întrebările pe care ar trebui să și le pună un lider? Ce întrebări ar trebui să pun membrilor echipei? Cum îmi pot descoperi obiectivul suprem ca lider? Care este cel mai bun obicei de leadership pe care ar trebui să îl pun zilnic în practică? Cum să motivez o persoană lipsită de motivație? Cum să colaborez cu un lider dificil, care nu are nici un fel de viziune?

Iată tot atâtea întrebări la care ne răspunde renumitul specialist în leadership, oferindu-ne încă o dată un adevărat ghid care să ne ajute să ne atingem potențialul maxim.

Cum să formezi lideri

Cum să formezi lideri. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Cele șapte principii cheie pentru dezvoltarea eficace a liderilor

Autor(i): John Adair
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeștri
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 192 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Cum să formezi lideri“ este o carte revoluționară, care clarifică lucrurile în privința dezvoltării de leadership, a naturii leadership-ului și a felului cum poate fi acesta predat.

John Adair identifică șapte principii-cheie pentru dezvoltarea eficace a liderilor și răspunde la întrebări esențiale despre selectarea, trainingul și educarea liderilor la nivelurile de leadership de echipă, operațional și strategic.

Liderul receptiv

Liderul receptiv. Editura Pro Editură și Tipografie
CumpărDetalii carte

Citește-o! Ar putea să-ți salveze firma, cariera și chiar viața!

Autor(i): Michael Carroll
Editura: Pro Editură și Tipografie
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 223 (14x20 cm)
Preţ: 18,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În Liderul receptiv, Michael Carroll explică ce anume este receptivitatea și cum poate să fie cultivată în mediul febril și adeseori generator de stres al slujbelor secolului douăzeci și unu. Se concentrează asupra unui număr de zece principii cheie ale receptivității și asupra modului în care pot să fie ele aplicate în conducerea grupurilor și organizațiilor.

Călugărul care și-a vândut Ferrari-ul

Călugărul care și-a vândut Ferrari-ul. Editura Vidia
CumpărDetalii carte

O fabulă spirituală despre împlinirea visurilor și a destinului propriu

Autor(i): Robin S. Sharma
Editura: Vidia
Colecţia: Dezvoltare umană NLP
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 223 (13x20 cm)
Preţ: 37,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Pornește într-o aventură magică alături de „Călugărul care și-a vândut Ferrari-ul“ și descoperă un sistem puternic de eliberare a potențialului minții. Ce poți face când îți folosești la maxim toate resursele cu care ești înzestrat? Orice. Și nu oricum, ci plin de entuziasm, forța interioară, motivație și determinare!

Pagini cu rezultate:
12345