0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management (pag. 3)

Cărţi: Management (pag. 3)

Iubeşte-i sau îi pierzi

Iubeşte-i sau îi pierzi. Editura
CumpărDetalii carte

Cum determini oamenii buni să rămână; 26 de strategii motivaţionale pentru manageri ocupaţi

Autor(i): Dr. Beverly Kaye, Sharon Jordan-Evans
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 542 (17x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Bestseller-ul „Iubeşte-i sau îi pierzi: Cum determini oamenii buni să rămână“ pune la dispoziţia managerilor din orice domeniu nu mai puţin de 26 de strategii, de la A la Z, prin care aceştia pot identifica subiectele de interes pentru propriii angajaţi şi, în felul acesta, îi pot menţine implicaţi şi motivaţi.

Oamenii înaintea profitului

Oamenii înaintea profitului. Editura
CumpărDetalii carte

Strategii testate pentru a fi diferit, a avea succes şi o viaţă plină de sens

Autor(i): Dale Partridge
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Motivaţional
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 250 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Dale Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului că modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu numai obligatoriu de adoptat, ci şi surprinzător de profitabile.

Tu conduci afacerea, n-o lăsa pe ea să te conducă

Tu conduci afacerea, n-o lăsa pe ea să te conducă. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să înveţi şi să trăieşti managementul profesionist. Ghidul practic Aileron pentru dezvoltarea afacerii tale

Autor(i): Clay Mathile
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 252 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Tu conduci afacerea, n-o lăsa pe ea să te conducă“ este un ghid care se adresează micilor întreprinzători şi oamenilor de afaceri cu experienţă pentru a-i ajuta să-şi dezvolte afacerea astfel încât să devină tot mai profitabilă.

Viitorul managementului

Viitorul managementului. Editura
CumpărDetalii carte

Noul ghid pentru managerii secolului XXI

Autor(i): Gary Hamel, Bill Breen
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 344 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte destinată visătorilor şi oamenilor de acţiune. A fost scrisă pentru toţi cei care se simt sufocaţi de birocraţie, care se tem că «sistemul» acţionează împotriva inovaţiei, care cred, în secret, că gâtul sticlei este în partea de sus a sticlei, care se întreabă de ce lucrul în corporaţii trebuie să fie atât de lipsit de spirit, care cred că angajaţii sunt suficient de inteligenţi pentru a-şi organiza singuri munca, care ştiu că «managementul», aşa cum este el practicat acum, e mai degrabă un obstacol în calea succesului – şi care vor să facă ceva în această privinţă.

Calea Gallup. Economia emoţională

Calea Gallup. Economia emoţională. Editura
CumpărDetalii carte

Calea sigură către succes

Autor(i): Gabriel Gonzalez-Molina, Curt Coffman
Editura: All
Colecţia: Seria Gallup
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 248 (13x20 cm)
Preţ: 15,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În cel mai recent ghid al său, cea mai cunoscută firmă de consultanţă de management din lume vă dezvăluie cel mai valoros bun al companiei dumneavoastră şi vă arată cum dezvoltarea acestui bun poate duce la un salt enorm în ceea ce priveşte eficienţa costurilor şi profiturile.

Manager contra curentului

Manager contra curentului. Editura
CumpărDetalii carte

Ce fac marii manageri altfel decât ceilalţi

Autor(i): Marcus Buckingham, Curt Coffman
Editura: All
Colecţia: Seria Gallup
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea de faţă este prima care prezintă acest fundamental instrument de măsurare şi care demonstrează legătură între opiniile angajaţilor şi productivitate, profit, satisfacţia clienţilor şi rata profitului.

Pagini cu rezultate:
1234511